Mikrosementointi vanhan laatan päälle

Mikrosementointi vanhojen laattojen päälle

Tässä kohteessa asiakas halusi uudistaa ja modernisoida kylpyhuonetta ja saunaa. Vanhat siniset laatat saivat jäädä mikrosementin alle. Osa seinistä pinnoitettiin valkoisella (blanko) mikrosementillä ja osa jäi vanhalle laatalle. Lattialaatat puolestaan pinnoitettiin vaalean beigellä (plata) mikrosementillä.

Yksi mikrosementin parhaita puolia on se, että usein uuden ilmeen saa purkamatta vanhoja laattoja ja rikkomatta vesieristeitä. Pinta on vain muutamia millimetrejä paksu, joten se ei pienennä tilaa.

Keittiön välitila mikrosementillä

Keittiön välitilat ja seinät mikrosementillä

Keittiön välitilojen päivitys mikrosementillä on todella suosittua. Tämän hetken trendinä on jatkaa välitilan lisäksi pinnoitetta myös muualle seiniin, kuten tässä kohteessa teimme. 

Suosittelemme suojaamaan seinän lieden kohdalla esimerkiksi lasilla. Vaikka seinä lakattaisiin, lakka ei välttämättä estä kuumien rasvaroiskeiden imeytymistä mikrosementtiin.

Kylpyhuone- ja huoneistoremontit

Kylpyhuone- ja huoneistoremontit

Teemme perinteisiä kylpyhuone- ja huoneistoremontteja asiakkaan toivomassa laajuudessa vesieristyksistä kalusteiden asennukseen. Tässä kohteessa suunnittelimme remontin yhdessä asiakkaan kanssa ja toteutimme sen. 

Omat ammattitaitoiset asentajamme toteuttavat työn alusta loppuun saakka. Sähkö- ja putkitöiden osalta teemme yhteistyötä hyväksi havaittujen yhteistyökumppaneiden kanssa.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 28.5.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Pisarameri Oy
Isonniitynkuja 2
02270 Espoo

044 978 7299
asiakaspalvelu@pisarameri.fi
pisarameri.fi
2643039-1

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout Finland, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu, verkkopankkimaksut sekä mobiilimaksut.

Lisätietoa Checkout Finlandin maksumenetelmistä

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Checkout Finland Oy:n (Eteläpuisto 2 C, 33200 Tampere) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Pisarameri Oy yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@pisarameri.fi tai 0449787299. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Pisarameri Oy
Isonniitynkuja 2
02270 Espoo

044 978 7299
asiakaspalvelu@pisarameri.fi
pisarameri.fi
2643039-1

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

- asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
- pankkitilinumerosi
- sekä kopio tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Pisarameri Oy
Kauppakeskus Merituuli
Isonniitynkuja 2
02270 Espoo

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai toimitettu tuote on väärä, ilmoittakaa virheestä välittömästi asiakaspalvelu@pisarameri.fi tai 0449787299.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös postiin.

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tavara on vastaanotettu.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille palautettujen tuotteiden kustannukset heti kun palautetut tuotteet on tarkistettu ja saatu takaisin myyntikuntoisina. Kuluttaja vastaa palautuskustannuksista. Toimi, viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole muuta erikseen sovittu.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- tai muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.