Ekologiset nestemäiset kangastapetit ja puuvillaiset seinäpinnoitteet

 

Nestemäinen kangastapetti soveltuu kuivan sisätilan pintamateriaaliksi

  • seiniin
  • sisäkattoon
  • lattiaan
  • portaisiin

Kangastapetti on saumaton kuitutapetti, joka soveltuu parantamaan uudis- tai remonttikohteen akustiikkaa.

 

Kangastapetin etuja

  • Sisältää luonnonkuituja ja kierrätysmateriaaleja
  • Biologisesti hajoava
  • Myrkytön ja hajuton
  • Tasapainottaa huonetilan kosteutta
  • Parantaa akustiikkaa ja vaimentaa ääniä

 

Hinnat

Pussillinen nestemäistä kangastapettia riittää tapetin paksuudesta riippuen noin 2-3 neliön pinta-alalle. Yhden pussin hinta vaihtelee 37-80 € välillä.  Kangastapetin lisäksi tarvitse pohjaprimerin, (hinta 17€, jonka riittoisuus 6-7m2).

Lattioissa, rapuissa ja katossa tarvitaan myös lisä liimaa ja lakkaa.

 

Sävyt, kuosit ja paksuus

Valittavana on yli 300 eri kuosia ja väriä. Tapettien paksuus vaihtelee muutamasta milli metristä puoleen senttiin. Paksummat tapetit ovat akustisempia kuin ohuet. Parhaimman käsityksen eri vaihtoehdosta saa tutustumalla mallipaloihin ja sävyihin paikan päällä Espoon Merituulen myymälässämme.

 

Huomioitavaa

Kangastapettiin lisätään asennusvaiheessa runsaasti vettä, joten pohjustuksissa on hyvä huomioida mahdolliset veden kanssa reagoivat materiaalit. Tapetin menekki riippuu pohjan tasaisuudesta ja asennus paksuudesta.

 

Asennus

Pohjustus

Tapetoitavan pinnan on oltava puhdas ja kuiva. Poista vanha tapetti, samoin irtonainen maali. Tapettia ei saa asentaa suoraan tasoitteen, kipsilevyn tai paperitapetin päälle. Päällystä naulat ja muu metalli estääksesi läpilyönnit kangastapetin läpi.

Pohjamaalaus sulkevalla ja vedenkestävällä pohja- tai pintamaalilla tai Aku bonn/Grunt -tapettiprimerilla. Jos epäilet, että pohjassa on likaa, rasvaa, liimaa tai tasoitejäämiä, käytä akrostop/timanttistop -erikoispohjamaalia.

Tapetointi

Tapetti valmistetaan muoviämpärissä. Pöyhi tapettia ja avaa mahdolliset kuitumöykyt siirtäessäsi tapettia ämpäriin. Lisää tapetin sekaan vettä 4-8 litraa (tapetin ohjeen mukaan).  Anna tapetin vettyä muutamia tunteja ja sekoita uudelleen. Sekoita koko tarvittava määrä kerralla, jotta värin tasaisuus säilyy.

Tapetti asennetaan seinään muovista lastaa apuna käyttäen. Tapetin paksuudesta riippuen pinta on märkää useita päiviä, joten epätasaisia kohtia voi korjailla vielä seuraavankin päivänä. Tapetin menekki riippuu pohjan tasaisuudesta ja kuinka ohuesti asentaja sitä asentaa.

Lattian ja rappusten tapetointi

Oriental Coat tapeteilla voit pinnoittaa myös lattiat.  Päällystämiseen käytetään lisänä Sunn Bonn Primeria, Sun Bonn ja Sun Bonn Top tuotteta, jotta pinnasta saadaan kulutusta kestävä. Pinta on helppo pitää puhtaana, ja se on miellyttävän lämmin ja liukumaton jalan alla. Lattiatapetin hinnaksi tulee noin tuplat seinätapetin hintaan verrattuna. Lattiatapetti soveltuu erinomaisesti myös rappusiin!

Kangastapetin asennusvideo lattiaan, seinään ja portaisiin https://www.youtube.com/watch?v=Pl-4BLidl2M

Kangastapetin asennusvideo https://www.youtube.com/watch?v=WOtqiyayblk

 

Kirjalliset asennusohjeet

Poldecor kangastapetin asennusohje: https://www.dropbox.com/s/l16l1bkx9m5muci/Poldecor%20-%20ohje.pdf?dl=0

Oriantal coat kangastapetin asennusohje: https://www.dropbox.com/s/p92p9m0pkn3jeh9/Oriental%20Coat%20-%20ohje.pdf?dl=0

Siltex lattiatapetin asennusohje https://www.dropbox.com/s/1lu646d0ymrn138/lattiatapettiohje%20Siltex.pdf?dl=0

 

Pyydä tarjous tai kysy lisätietoja tuotteista ja asennuksista asiakaspalvelu@pisarameri.fi p.044 978 7299

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 28.5.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Pisarameri Oy
Isonniitynkuja 2
02270 Espoo

044 978 7299
asiakaspalvelu@pisarameri.fi
pisarameri.fi
2643039-1

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout Finland, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu, verkkopankkimaksut sekä mobiilimaksut.

Lisätietoa Checkout Finlandin maksumenetelmistä

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Checkout Finland Oy:n (Eteläpuisto 2 C, 33200 Tampere) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Pisarameri Oy yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@pisarameri.fi tai 0449787299. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Pisarameri Oy
Isonniitynkuja 2
02270 Espoo

044 978 7299
asiakaspalvelu@pisarameri.fi
pisarameri.fi
2643039-1

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

- asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
- pankkitilinumerosi
- sekä kopio tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Pisarameri Oy
Kauppakeskus Merituuli
Isonniitynkuja 2
02270 Espoo

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai toimitettu tuote on väärä, ilmoittakaa virheestä välittömästi asiakaspalvelu@pisarameri.fi tai 0449787299.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös postiin.

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tavara on vastaanotettu.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille palautettujen tuotteiden kustannukset heti kun palautetut tuotteet on tarkistettu ja saatu takaisin myyntikuntoisina. Kuluttaja vastaa palautuskustannuksista. Toimi, viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole muuta erikseen sovittu.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- tai muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.