Myymälä & Showroom

ma-pe 10-18.00,
la 10-16.00
(poikkeus heinäkuun lauantait jolloin olemme suljettuna)

Kauppakeskus Merituuli Suomenoja
Isonniitynkuja 2, Espoo

Puhelin: 044 978 72 99
Sähköposti: asiakaspalvelu@pisarameri.fi

Näytä sijainti kartalla

Asiakaspalvelu

Saat parhaiten yhteyden asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@pisarameri.fi. Voit myös soittaa numeroon 044 978 72 99.

Asiakaspalvelustamme voitte varata ilmaisen arviointikäynnin, jonka yhteydessä pääsette tutustumaan mallipaloihin ja keskustelemaan toiveistanne projektin toteutuksessa.

Kotitalousvähennyslaskuri

Avaa tästä


Jätä tarjouspyyntö 

Jätä tarjouspyyntö sähköpostilla asiakaspalvelu@pisarameri.fi tai alla olevalla lomakkeella. 
Tarjouspyyntöön liittyen tärkeitä tietoja ovat:

  • Neliöt tai mitat (lattiat ja seinät erikseen)
  • Tiedot tai kuvat mahdollisista pintaputkista, kulmista ja ylösnousuista
  • Toivottava(t) väri(t)
  • Remontoitavan/uudiskohteen sijainti tai osoite
  • Toivottu aloitusajankohta
  • Mahdolliset lisätyöt ja niiden laajuus

Toteutamme laajempia kylpyhuone- ja huoneistoremontteja myös avaimet käteen -periaatteella.

Yrityksemme kuuluu vastuuvahinkovakuutuksen piiriin sekä tilaajavastuun piiriin.


Varaa ilmainen arviokäynti

Mikäli kaipaat apuamme remontin kustannusten arviointiin. 

Soita asiakaspalveluumme numeroon 044 978 72 99 tai laita viestiä asiakaspalvelu@pisarameri.fi ja varaa aika maksuttomaan arviokäyntiin. Tarjoamme arviokäyntejä pääkaupunkiseudulla.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.1.2021 alkaen. https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot.

Verkkokauppa

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout Finland, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu, verkkopankkimaksut sekä mobiilimaksut.

Lisätietoa Checkout Finlandin maksumenetelmistä

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Checkout Finland Oy:n (Eteläpuisto 2 C, 33200 Tampere) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Pisarameri Oy yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@pisarameri.fi tai 0449787299. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden asiakaspalvelu@pisarameri.fi

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajo

Palautusehdot

Tuotteen voi palauttaa Maksunpalautus tehdään aina käytetylle maksutavalle. Tilatuilla myyntikelpoisilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautuksesta ja vaihdosta on hyvä neuvotella suoraan asiakaspalvelun kanssa asiakaspalvelu@pisarameri.fi Pisaramerellä on oikeus periä palautuksesta aiheutuvat kustannukset.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti asiakaspalvelu@pisarameri.fi Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.