Tietoa meistä

Pisarameri on mikrosementteihin erikoistunut espoolainen perheyritys

Olemme erikoistuneet mikrosementtien myyntiin ja asennukseen, mutta kauttamme saa myös perinteiset kylpyhuone- ja huoneistoremontit suunnittelusta kalusteiden asennukseen saakka - asiakkaan toivomassa laajuudessa.

Meille tärkeintä on asiakas. Toimintamme periaatteena on yksilöllinen ja laadukas asiakaspalvelu riippumatta siitä, tulevatko meiltä materiaalit vai koko remontti. Pyrimme tekemään meille tulevat projektit juuri niin kuin haluisimme niitä itsellemme tehtävän.

Käytettävissänne ovat myymäläasiantuntijoidemme lisäksi omat suomalaiset rakennusalan ammattilaisemme, jotka tekevät mikrosementtiasennuksia kokemuksella ja asiantuntemuksella. Yrityksemme toiminta alkoi ensin asennuksista, minkä jälkeen mukaan on tullut materiaalien myynti. Tämä takaa laaja-alaisen osaamisen mikrosementin osalta. Asennuskokemus auttaa meitä opastamaan ja ohjaamaan asiakkaitamme onnistuneisiin projekteihin. Omat asentajamme takaavat laadun ja projektituntemuksen. Teemme mikrosementtiasennuksia ja huoneistoremontteja pääkaupunkiseudulla, missä teemme myös maksuttomia arviokäyntejä.

Putki-ja sähköasennuksiin meillä on käytettävissä hyvät ja luotettavat yhteistyökumppanit.

Showroomin ja myymälämme löydät Espoon Suomenojalta kauppakeskus Merituulesta. Verkkokaupan kautta palvelemme asiakkaita ympäri Suomen. Verkkokaupasta löydät niin mikrosementit kuin sisustuotteetkin.

Uskomme henkilökohtaiseen asiakaspalveluun ja erikoisosaamiseen keskittyvä konseptimme toimii kiinnostavana vaihtoehtona suurten massaketjujen rinnalla.

Pisarameren tarina

Pisarameri yrityksenä sai alkunsa meidän omasta rakennusprojektistamme, jossa rakennuttaja katosi kesken projektin. Kaikkien asioiden piti olla varmistettuja moneen kertaan, mutta niin vain kävi. Aika monen valvotun yön jälkeen päätimme, että me emme luovuta vaan teemme mahdollisimman paljon itse ja selvitämme asioita. Projekti etenikin siihen vaiheeseen, että olimme saaneet jo muuttoluvan, mutta paljon pintoja ja asioita olisi vielä tehtävänä, kuten sisärappusten pinnoittaminen. Laatta ei tullut kyseeseen, koska rapuissa oli ns. nollakulmaa ja epoksista kuului tarinoita, että se on asennusvaiheessa jopa hermomyrkkyä ja sellaistahan emme halunneet asuntoon jossa jo asuttiin.

Siihen aikaan mikrosementtiä ei myyty juuri missään eikä meillä ollut mitään tietoa kangastapeteista. Postiluukusta kilahtikin sopivasti Suomela-lehti, missä kerrottiin mikrosementistä. Lähdimme selvittämään asiaa maahantuojalta Tampereelta. Olisiko mikrosementti ratkaisu meidän portaisiimme? Mikrosementtimalleihin tutustuttaessa silmiin pisti nurkassa olevat kauniit, valkoiset kangastapettirappuset. Ratkaisu oli löytynyt: tuote oli myrkytön, lämmin jalalle ja se voitiin asentaa meidän nollakulmarappusiin. Pienet hopeahileet näyttäisivät täydellisiltä porrasvaloissa.

Koska meidän budjettimme oli niin tiukka, rappusten teosta piti selvitä itse. Samalla selvisi myös se, että pääkaupunkiseudulla ei ollut ammattitaitoisia asentajia kangastapetille tai mikrosementillekään. Omat rappuset teimme pelkästään myyjän ohjeistuksen mukaan, mutta jo syksyllä alkoi mikrosementin opiskelu ja lokakuussa olikin ensimmäinen asennus asiakkaan kylpyhuoneeseen. Ensimmäisenä vuonna materiaalia myytiin ulos meiltä kotiovelta vauva kainalossa ja Jani teki asennuksia omien töidensä ohella minkä ehti. Toisena vuonna tulikin jo ensimmäinen ulkopuolinen työntekijä ja showroom Suomenojalle.

Olimme päättäneet jo alkuvaiheessa, että jos ikinä pystymme tarjoamaan kenellekään ulkopuoliselle henkilölle työtä, palkkaamme suomalaisia rakennusalan ammattilaisia ja työt pitää tehdä niin kuin niitä haluisi itsellekin tehtävän. Paljon on matkan varrella opittu ja paljon tullaan oppimaan. Se mikä on varmaa, on se, että yritämme parhaamme. 

Tällä hetkellä tarjoamme työtä seitsemälle ammattitaitoiselle asentajalle ja kahdelle henkilölle myymälässä. Uutta henkilökuntaa palkataan tai koulutetaan aina, kun sopiva henkilö löytyy.

Terveisin:

Jani ja Sanna-Maarit Vaittinen

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 28.5.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Pisarameri Oy
Isonniitynkuja 2
02270 Espoo

044 978 7299
asiakaspalvelu@pisarameri.fi
pisarameri.fi
2643039-1

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout Finland, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu, verkkopankkimaksut sekä mobiilimaksut.

Lisätietoa Checkout Finlandin maksumenetelmistä

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Checkout Finland Oy:n (Eteläpuisto 2 C, 33200 Tampere) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Pisarameri Oy yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@pisarameri.fi tai 0449787299. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Pisarameri Oy
Isonniitynkuja 2
02270 Espoo

044 978 7299
asiakaspalvelu@pisarameri.fi
pisarameri.fi
2643039-1

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

- asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
- pankkitilinumerosi
- sekä kopio tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Pisarameri Oy
Kauppakeskus Merituuli
Isonniitynkuja 2
02270 Espoo

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai toimitettu tuote on väärä, ilmoittakaa virheestä välittömästi asiakaspalvelu@pisarameri.fi tai 0449787299.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös postiin.

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tavara on vastaanotettu.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille palautettujen tuotteiden kustannukset heti kun palautetut tuotteet on tarkistettu ja saatu takaisin myyntikuntoisina. Kuluttaja vastaa palautuskustannuksista. Toimi, viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole muuta erikseen sovittu.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- tai muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.