Tältä sivulta löydät tuotteidemme asennus- ja käyttöohjeita.
Huolto ja käyttö asennuksen jälkeen
Tule tutustumaan tuotteisiimme myös myymäläämme kauppakeskus Merituuleen Espooseen. Verkkokaupassa ilmaiset toimituskulut kaikkiin yli 90 € tilauksiin. Henkilökuntamme avustaa oikeiden materiaalien löytämisessä sekä suunnittelussa.
Ota yhteyttä tai jätä tarjouspyyntö
Näytä lisääTässä kohteessa asiakas halusi uudistaa ja modernisoida kylpyhuonetta ja saunaa. Vanhat siniset laatat saivat jäädä mikrosementin alle. Osa seinistä pinnoitettiin valkoisella (blanko) mikrosementillä ja osa jäi vanhalle laatalle. Lattialaatat puolestaan pinnoitettiin vaalean beigellä (plata) mikrosementillä.
Yksi mikrosementin parhaita puolia on se, että usein uuden ilmeen saa purkamatta vanhoja laattoja ja rikkomatta vesieristeitä. Pinta on vain muutamia millimetrejä paksu, joten se ei pienennä tilaa.
Näytä lisääNämä toimitusehdot ovat voimassa 1.1.2021 alkaen. https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot.
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluna toimii Checkout Finland, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu, verkkopankkimaksut sekä mobiilimaksut.
Lisätietoa Checkout Finlandin maksumenetelmistä
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Checkout Finland Oy:n (Eteläpuisto 2 C, 33200 Tampere) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Pisarameri Oy yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@pisarameri.fi tai 0449787299. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden asiakaspalvelu@pisarameri.fi
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajo
Tuotteen voi palauttaa Maksunpalautus tehdään aina käytetylle maksutavalle. Tilatuilla myyntikelpoisilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautuksesta ja vaihdosta on hyvä neuvotella suoraan asiakaspalvelun kanssa asiakaspalvelu@pisarameri.fi Pisaramerellä on oikeus periä palautuksesta aiheutuvat kustannukset.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti asiakaspalvelu@pisarameri.fi Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.